دخترک زیبای مندخترک زیبای من، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

زن تنها و دخترک زیبا

سگ خریدن!

1401/11/14 7:29
نویسنده : زن تنها
494 بازدید
اشتراک گذاری

اول بذارید بگم که فوبیایی من سگ هست . فرقی نمیکنه اندازه اش چقدری باشه ! از این سگ های فانتزی باشه یا نگهبان ...یا ولگرد . من از سگ میترسیدم تا دو هفته پیش.

تقریبا دو هفته پیش شب جایی دعوت بودیم صاحب خونه سگ داشت از این نمونه 

بس که این سگ دوست داشتنی بود و من باهاش بازی کردم تمام ترسم از بین رفت. همش تو بغل من بود .‌

از طرفی ما یه جفت سگ روتایلر تو باغ داریم . از اینا ولی ابعادش تو عکس مشخص نیستا خیلی بزرگ هست 

خیلی ترسناک هستنا منم اصلا ازشون خوشم نمیاد. تا تصمیم گرفتیم از این سگ های پامرانین بخریم 

یعنی اون دوتا روتایلر رو بفروشیم و از اینا بخریم برای تو خونه. 

تا دیشب که با همسر خان صحبت میکردیم یهو گفت فلانی ام ( خواهرش) گفته آره خیلی خوبه بخرید و بچه تنها بزرگ نشه!!!

تا اینو شنیدم آتیش گرفتم! گفتم من از سگ داشتن پشیمون شدم. نمیتونم ازش مراقبت کنم و کلا قضیه منتفی شد. یعنی اینو بگم سگ خریدن از چشمم افتاد. 

هیچ وقت دو رو بودن این دختره.... حرکات و رفتاراش یادم نمیره. سر یه سری قضایایی خیلی ازشون لطمه خوردم که حتی تا طلاق هم پیش رفتم

سر یه قضیه ای چندتا پیام آبدار حسابی بهش دادم و بلاکش کردم و از اون روز خدا رو شکر رفت و آمدش به خونه ما قطع شد. کاش اظهار نظر نمیکرد و من سگ میخریدم 😖

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

سایهسایه
15 بهمن 01 14:00
ای جان سگ اینقدر خوبه من میخوام وقتی به توانایی های لازمه رسیدم سرپرستی چندتا رو بگیرم و تا یه مقطعی ازشون مراقبت بکنم چون اونام مخلوق های خدان و نیاز دارن به اندازه خودشون مورد اجترام قرار بگیرن
سایهسایه
25 بهمن 01 14:11
گربه بده ؟ گربه بخرید😃