دخترک زیبای مندخترک زیبای من، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

زن تنها و دخترک زیبا

چقدر خوبه که هستی کنارم

1401/11/17 10:36
نویسنده : زن تنها
119 بازدید
اشتراک گذاری

دوشب پیش دخترکم رو گذاشتم پیش مامانم و با همسرخان بعد از مدت ها رفتیم خرید.وقت کردیم تنها باشیم با هم از ساعت ۴ظهر تا ۱۲ شب رفتیم خرید ! 

 اول  همسر خان کت و شلوار خرید‌‌...پیراهن خرید ..کیف خرید . تقریبا حدود ۲۰ تومن شد. بعدش رفتیم دنبال راه اندازی و گرفتن اپل آیدی برای گوشی من. متاسفانه گوشی من چون برای خود کشور آمریکا ساخته شده و نمونه آمریکایی هست، فقط سیم کارت مجازی میخوره! یعنی باهاش نمیشه تماس گرفت یا پیام داد . و چون برگشتیم به ماقبل از تاریخ و همه برنامه ها فیلتر شده نمیشه براش برنامه دانلود کرد یا با واتس آپ و اینستا کار کرد .ولی نگم از کیفیت دوربینش🫠🫠 خیلی عالیه . فقط با  وای فای خونه اونم در حد یه سرچ ساده میشه باهاش کار کرد

بعدش رفتیم برای خریدن کفش که من اینو خریدم البته نصف قیمت 

و یه کیف یاسی رنگ برای خودم و یه کفش سفید و یاسی رنگ برای دخترکم خریدم . چون رنگ لباس ست امسال من و دخترکم یاسی هست. و بعدش رفتیم برای خرید کفش برای همسر خان مشکل پسند 

و ایشون هم ساعت ۱۱ شب کفش انتخاب کردن 🥴

همه اینا رو نوشتم تا بگم چقدر خوبه که مامانم هست..چقدر خوشحالم...حواسش به من هست..به دخترکم هست...و چه ناراحت کننده که یه مدت دیگه باید برگرده 😢

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)