دخترک زیبای مندخترک زیبای من، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

زن تنها و دخترک زیبا

صحبت با هم

1401/11/6 8:56
نویسنده : زن تنها
174 بازدید
اشتراک گذاری

چرا کسایی که تو نی نی وبلاگ برای من کامنت میذارن یه جورین؟؟؟؟ شیرین عقل هستن؟ 

من این وبلاگ رو نساختم که بخوام خودنمایی کنم ..‌حرفای چرت و پرت بنویسم...فالور جمع کنم...هر کی اومد اینجا قدم رو چشم خوشحال میشم..هر کی از اینجا بدش میاد ، خب سلیقه اش با من جور نیست و قابل احترامه.  من تو بیو وبلاگم دلیل وبلاگ ساختنم رو گفتم. ولی. واقعا فاز یه عده رو نمی‌فهمم! 

کامنت های پست قبل رو بخونید 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
7 بهمن 01 21:36
سلام
همونطور که براتون توضیح دادم عزیزم، این عزیزی که این کامنتا رو میدن اسمشون بهاره. 12 سالشونه و به جز خودشون مادرشون هم شیرین عقل تشریف دارن!
ایشون معلوم نیست مذهبیه، ضد دینه، فمینیسته، ضد مرده، ضد زنه، مگتاوه، براندازه، بسیجیه، ارزشیه چیه اصلا.
فقط مزاحمت ایجاد میکنه
نه فقط برای شما
برای همه
زن تنها
پاسخ
ممنون عزیزم . دوستان هم نظر شما رو دادن . نمیشه گفت خدا بهش عقل بده ، چون اگر قرار بود تا حالا داده بود 😆