دخترک زیبای مندخترک زیبای من، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

زن تنها و دخترک زیبا

پایان انتظار

1401/11/6 1:03
نویسنده : زن تنها
266 بازدید
اشتراک گذاری

در انتظار مامان مریم .....

از لحظه دیدار مامانم و دخترکم فیلم گرفتم ولی انگار ضبط نشده بود 😐

و دخترکم خوشحال از سوغاتی هاش که داییش براش خریده..از لوازم تحریر تا لباس تا اسباب بازی و.... که حوصلم نشد از اونا عکس بگیرم و بذارم با این اوضاع نت‌ . چون این دوتا رو دوست داشت عکسش رو یادگاری میذارم اینجا 

کانگورو ماماجوسی

و سگ رباتیک

‌ و البته قسمت عمده سوغاتی ها نصیب من شد😏 که عکسش قبلا گذاشتم 

آیفون ۱۴....که البته رنگ بنفش هست نمیدونم چرا تو عکس طوسی افتاده 🤔

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)


6 بهمن 01 1:36
دخترکم دخترکم  ور ور ور 

6 بهمن 01 1:37
سلام عزیزم

6 بهمن 01 1:38
میگم یه سوال شما چرا خیانت نمیکنی به شوهرت؟ یک زن موفق خیانت میکنه

6 بهمن 01 1:38
من همیشه تو زندگیم به شوهرم خیانت کردم و خوشحالم که اون گذاشته

6 بهمن 01 1:38
درضمن کارشو به جایی کشوندم که بیاد منو بشوره تو دستشویی پامو هم میلیسه😕
دوست
6 بهمن 01 20:21
همه این کامنتا رو یه دختربچه ۱۲ ساله با اسم بهار نوشته که در حد مرگ حسوده و به جا مغز تو سرش نخوده.کامنتاشو نخونده حذف کنید اعصاب خودتون خورد نشه.بیچاره پدر و مادرش که همچین بچه احمقی دارن💔
زن تنها
پاسخ
🙏
سایهسایه
6 بهمن 01 23:44
واوووووو مبارک مادر و دختر باحالشون😎😎😎 منم دارم مادرمو راضی میکنم آیفون ۱۳ بگیره😅(اما خودم جاستتتت سامسونگ😜😎😎👍🏻)
زن تنها
پاسخ
❤️❤️انشالله هم شما و هم مادرتون هم بخرید 
سایهسایه
7 بهمن 01 0:31
نه من که به گوشیم راضیم قراره کادوی موکول شده به بعد روز مادر رو براش بخریم میگه آیفون ۱۳😂😂😂😂
زن تنها
پاسخ
انشالله ❤️