دخترک زیبای مندخترک زیبای من، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

زن تنها و دخترک زیبا

یکی منو دلداری بده

1401/10/6 16:15
نویسنده : زن تنها
523 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم رو بردم حمام....موهاش شستم ..روغن زدم یهو گفتم یه کم پایین موهاش مرتب کنم ! قیچی گذاشتم یهو سرش تکون داد یه قسمت از موهاش کلا کوتاه شد ! مجبور شدم موهاش رو کوتاه کنم ...خیلی بدجور کوتاه شد! کلا موهاش روی گوش راستش کوتاه تر از موهاش گوش چپش شد!  اینهمه زحمت موهای دخترم رو کشیدم و مجبور شدم اینجوری کوتاهش کنم  ..دارم دق میکنم😭

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (18)

◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
6 دی 01 17:02
وای چه موهای فر قشنگییییییییی
عیب نداره بزرگ میشه بلند میشن دوباره
اذیتم نمیشه دیگه موی فر نگهداریش سخته
موی فر کوتاهشم خیلی قشنگه
زن تنها
پاسخ
😭
전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
6 دی 01 17:52
وای خدا 
طفلکی خودش چه حال داه
زن تنها
پاسخ
خودش عین خیالشم نیست😐 منم که نارراحتم😪
My girlMy girl
6 دی 01 18:45
بابا چه ایراد داره چیزی نه که شده حتما مصلحتی داشته خیلی عم&zwnj قشنگ تر شده 
ناراحتی واسش دیگه فایده ای نداره)💕
بنظرم موی کوتاه ک قشنگ ترهه
زن تنها
پاسخ
❤️🙏
전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
6 دی 01 19:50
وای امیدوارم حال شما هم خوب بشه
زن تنها
پاسخ
❤️
mahsamahsa
6 دی 01 19:55
وای چقدر خوشگل شده 🤩🤩🤩
 
زن تنها
پاسخ
واقعا😢؟
سایهسایه
7 دی 01 12:56
مامانا گاهی خراب&zwnjکاری میکنن دختراشون در آینده برا بجه هاشون نکنن عیب نداره 😁مامانش هنرمند بوده اول ببرید آرایشگاه درست میکنن دوما الانم زمستونه موهاش چون فر داره دیر شسته و خشک میشه الان راحت شده خواهر منم همینه الان که کوتاه کردن راحت شده سرما هم نمیخوره
زن تنها
پاسخ
❤️🙏
گونه گومه...
7 دی 01 16:05
حالا اولن اینکه از اولم خیلی بلند نبوده انگار
دومن اینکه قابل توجه کامنت اول ستاره بنفش موی داداش منم مثل دختر شما فره پشتش منتها موش خوشگلتر از دختر شماست.
و اینکه چه موهای فر زشتییی 
خیلی زشت شده...موفرفری ها کلا زشتن
و بعدم اینکه به درک حقش بود موهاشو کوتاه کردید!!!!
باید بد تر از این زجر میکشید 
و در آخر هم در جواب کامنت دوم: آخه این کجاش طفلیه!!! ااصلا هم طفلی نیست....طفلی برادر منه نه دختر این خانوم
و بعد هم اینکه کوتاه کردن مو شکنجه کردن یک فرد یا کشتن اون شخص نیست که میگی طفلی گناه داشت!!!اصلا هم طفلی نیست
حالا داداش منو ببینی چی میگی طفلی تره بدبخت بیچاره که هیچکسی به دلیل دختر پرست بودنش و زن سالار بودنش بهش نمیگه طفلی!!!
 اصلا هم طفلی نیست!!!!!!
وای خدا داداش من طفلی مریض شده داره زجر میکشه تازه چقدر معصومه با اینکه پسر بچست از صد تا دختر معصوم تره
 
زن تنها
پاسخ
سریع خودتو به یه روانپزشک برسون....سریع که روانپزشک لازم هستی &zwnj ...تاکید کن بستریت هم کنن . باشه؟ 
.........
7 دی 01 16:06
به به جمع دختر پرستا و زن سالارای کشورمون رو میبینیم در زیر کامنت های این پست 😂😂😂😂 هعی  بیچاره پسرا که نه از محبت مادر شانس آوردن و نه از محبت پدر....تازه باید کار کنن خودشونو بکشن تا یکی قبولشون کنه تو خواستگاری آخه اکثر خانوما پول پرست و ماشین پرستن
....
7 دی 01 16:07
یعنی چقدر عجیبید بعضیاتون
...
7 دی 01 16:07
واقعا حرفی برای گفتن ندارم همین...
...
7 دی 01 16:11
آخه این چیش طفلیه کامنت دوم؟؟!! اصلا هم طفلی نیست!!! داری حرف میزنی مراقب باش چی زر میزنیااا  و اینکه حال خاصی هم نداره ایشون، یه حال خیلییی خوب و عالی ای داره و داره کیفشو میکنه و لذت میبره از موی خودش..بخاطر یه مو که آدم طفلی نمیشه فکر کنم اصلا اینقدر بی سوادی که حتی معنای کلمه طفلی رو هم نمیدونی وگرنه رو داداش من بکار میبردی وای طفلی داداشم  چه زجری کشیده بیچاره  با اینکه صورتش زخم شده حتی یه گریه هم نکرده و به رو نیاورده الان خودش چه حالی داره طفلی و در آخر وبلاگ کامنت دوم شما دختری نه پسر...یه نی نی وبلاگو بازیچه جنسیت فیکت دادی !   
...
8 دی 01 15:34
چطور شماهایی که صد بار گفتید جامعه مردسالاریه ما بهتون نگفتیم هرچه زودتر خودتو به روانپزشک برسون؟؟؟ اونوقت ماهایی که حرف منطقی میزنیم باید خودمونو به روانپزشک برسونیم؟؟؟؟ واقعا عجبااا
...
8 دی 01 15:34
بنظرم شما هرچه سریعتر خودتو به روانپزشک برسون نه من... من خودم هزار نفر رو باید روانشناسی بدم...و خودمم روانشناسم...و من باید تو رو روانشناسی بدم خدا شفات بده بچه جون وضعت خرابه
...
8 دی 01 15:35
با اون دختره میمونت
...
8 دی 01 15:36
خدا شفات بده حتما هرچه زودتر خودتو به روانپزشک برسون  دیگه هم جواب نده چون دیگه نمیخونم کامنتت رو .

9 دی 01 19:20
چقد موهاش حلقه حلقه شده و قشنگه ماشالا😍
غصه نخورید هرچی بیشتر مو رو کوتاه کنی بلند تر و سالم تر میشه و فرای خوشگل بلند در میاد🥰
زن تنها
پاسخ
ممنون عزیزم ❤️
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
15 دی 01 17:24
سلام عزیزم ایشون که کامنتای توهین امیز دادن بهار خانم هستن
که درواقع الان شدن مایع بدبختی همه
به مدریت پیام بدید
زیادم دنباله حرفاشو نگیرید
چون پرو میشه و تا سه سال پشت سر هم حرف های چرت میزنه
چون حسوده و هرکی خوشگل و بانمک باشه رو فحش میده
هیچکس هم راضی به بازگشتش نیست درواقع
تابستون امسال که گذشت
ما با اتحاد نینی وبلاگی وبشو مسدود کردیم
برای همیشه
اینا هم عقده هاش برای مسدود شدنشه
که داره اوضاع رو بدتر میکنه
زن تنها
پاسخ
خدا شفا بده بهش 😁
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
16 دی 01 17:53
سسلام عزیزم.
بله پانیسا خانم درست میگن.
این خانم اسمشون بهاره، همشهری منه، دوست سابق منه و البته همکلاسی دبستانم
ایشون یک بار دی 1400 با اتحاد نی نی وبلاگی  مسدود شدن
دوباره ما بهشون یه فرصت دوباره دادیم
اومدن باز توهین کردن
تیر 1401 با اتحاد نی نی وبلاگی دوم مسدودشون کردیم.
ایشون ارثی از طرف مادر همه مشکل روانی دارن دستس خودشون نیست.
فقطم به شما کامنت ندادن. به اوا اسرا فاطمه سانا (که وبلاگشو موقتا حذف کرده) پانیسا و حتی کاربری به اسم حسین که اصلا در جریان ماجرا نبوده هم کامنتای توهین امیز داده.
توجه نکنید بهش به هیچ عنوان جوابشو ندید. بدتر میشه
زن تنها
پاسخ
🙏