دخترک زیبای مندخترک زیبای من، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

زن تنها و دخترک زیبا

اینم عکس دخترک من

1401/10/5 12:20
نویسنده : زن تنها
300 بازدید
اشتراک گذاری

 اینم عکس دخترک من! 

تبلیغ نیستا ...دیشب یهو پیج رو فالو کردم و دیدم عکس دختر منو هم قبلا گذاشتن 🤭 گفتم اینجا بذارم جهت یادگاری . 

این عکس آتلیه هم قبلا گذاشته بودن فکر کنم اینجا دو سال و چهارماهش بود  

الان دو شبه دخترکم شبا تب میکنه تا ۳۸/۵ هم میرسه . استامینوفن بهش میدم خوب میشه. دکتر هم بردمش نه گلوش عفونت داره ...نه گوشش ‌..نه لوزه اش ...نه عفونت اداری! 

علت تب یهویی نصف شب چی میتونه باشه؟؟؟😖

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

mahsamahsa
5 دی 01 12:31
علت تب در بدن عفونت هست
زن تنها
پاسخ
🙏🙏
آویناآوینا
6 دی 01 2:48
عکس دخترت را یادت رفت بزاری خاله
زن تنها
پاسخ
پیج عکسش رو گذاشتم. رو کلمات پررنگ کلیلک کن . لینکش باز میشه😊