دخترک زیبای مندخترک زیبای من، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه سن داره

زن تنها و دخترک زیبا

بالاخره موفق شدم

1401/6/29 21:34
نویسنده : زن تنها
151 بازدید
اشتراک گذاری

فکر کنم امروز موفق شدم کلا دخترم رو از پوشک بگیرم 😜 البته یک ساله شروع کردما ولی موفق نبودم چون باهام مقابله میکرد منم سر به سرش نمیذاشتم . تا اینکه سفر دبی برامون پیش اومد .گفتم بذار دبی که میریم که پوشک باشه به خاطر راحتی خودم که نخوام همش دنبال پیدا کردن دستشویی باشم 🤣 . ۱۱ مرداد رفتیم دبی برای کارای ویزای مامانم .وقتی برگشتیم تصمیم داشتم هر جوره دخترم رو از پوشک بگیرم چون دیگه واقعا به سنش نمی‌خورد پوشک بشه . بازم باهام مقابله کرد .تا یه روز که از کلاس فوتبال آوردمش خونه نمیدونم چی شد که خودش پوشکش رو درآورد و بعدش کم و بیش پوشک میشو ولی خیلی کم . کم کم یادش دادم تا امروز که دیگه صراحتا گفت پوشک نمیخواد.  چقدر راحت باهاش کنار اومد . به نظرم باید بچه ها خودشون بزرگ بشن و عاقل بشن . نمیدونم چه جور بعضی از مادرها میگن ما بچه مون رو دوسالگی....دو سال و نیمی از پوشک گرفتیم !!! نظر من و تجربه من اینه که بچه خودش عاقل تر بشه . پست بعدی رو در مورد خاطره دبی میگم یه عکس خاک برسری هم داره نمیدونم بذارم یا نه 🤭

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)