دخترک زیبای مندخترک زیبای من، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

زن تنها و دخترک زیبا

فرفری.

1401/6/28 16:19
نویسنده : زن تنها
143 بازدید
اشتراک گذاری

 موهای دخترک من اینطوریه :

به این فری تا حالا سه بار هم کوتاه شده و همینجوری فر هست که البته به نظر من زیبا هست و دوستش دارم ولی صبحا که از خواب بیدار میشه حسابی چالش دارما 😖 از نرم کننده و ماسک مو و اسپری گره باز کن همه مدل زدم به موهاش تا روغن آرگان  . جدیدا روغن بادوم میخرم و میزنم به موهاش و خیلی راضیم و موهاش تا حدودی نرم شده😊 ولی البته اشانتیون هایی که میگیره تا بشینه و موهاش رو مرتب کنم هم بی تاثیر نیست🤭

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)


28 شهریور 01 20:12
منم بچه بووم موهام اینجوری بودش و هستش😂😇
زن تنها
پاسخ
از جانم چه موهای زیبایی دارید واقعا شما مو فرفری ها جذابید😍

29 شهریور 01 16:52
ممنونم لطف دارید💕💜