دخترک زیبای مندخترک زیبای من، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

زن تنها و دخترک زیبا

خاک بر سری

1401/6/29 21:53
نویسنده : زن تنها
410 بازدید
اشتراک گذاری

روز آخر که دبی بودیم  رفتیم ساحل جمیرا . خیلی ساختمون های قشنگ ‌.ماشین های شیک و ....منم همش در حال عکس گرفتن از دخترم از تک تک منظره ها و ساختمون ها و .... بودم. گفتم جایی از قلم نیفته که دخترم باهاش عکس نداشته باشه 😎و چند تا عکس از اونجا هم گذاشتم تو پیج اینستا دخترم. یه مدت بعد از برگشتن یه استوری تو پیج دختر داییم دیدم که باکس درست کرده بودن و نوشته بودن اگر دختر خوشکل و خوش قلب داری عکسش بذار منم یکی از عکسای دخترم رو که تو جمیرا گرفته بودیم رو استوری کردم . بعدش دیدم اقوام و دوستان با خنده بهم پیام میدن میگن نکته عکستو گرفتی ؟؟؟؟؟؟ منم تعجب که مگه چی شده؟؟😱 تا اینکه معلم زبان دخترم نکته عکس رو بهم فهموند و من از بس اون روز در گیر عکس گرفتم از دخترم بودم حواسم به حواشی کنار عکس دخترم نبود . بله اینم نکته عکس : البته من عکس رو زوم کردم و استیکر گذاشتم روش 

عکس توسط مدیریت نی نی وبلاگ حذف شده و نمیشه دیگه بذارم 😆

و من اینطوری بودم وقتی فهمیدم : 😐

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
29 شهریور 01 22:28
استغفرالله.
ای خداااااااااا.
زن تنها
پاسخ
😖
نی نی وبلاگ
30 شهریور 01 1:55
سلام و احترام، لطفا عکس نامناسب این پست را در اولین فرصت حذف کنید.
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
31 شهریور 01 1:28
نكته اش چي بود 😂
زن تنها
پاسخ
عکس گذاشتم از طرف مدیریت نی نی سایت پاک کردن