دخترک زیبای مندخترک زیبای من، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

زن تنها و دخترک زیبا

سلام من اومدم

1401/6/28 0:06
نویسنده : زن تنها
97 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام سلام ‌ . بعد از چندین سال سابقه وبلاگ نویسی در پرشن بلاگ ، بلاگفا، بلاگ اسکای و میهن بلاگ دوباره من برگشتم. 🤣 اینجا میخوام از روزمرگی های خودم و دخترکم بنویسم . متاهل هستم و یه دختر فرفری زیبا دارم. عاشقشم . دلیل اینکه تنهام اینه که و برادرم خارج از ایران هست و مادرم تا ده روز دیگه میره پیشش  و شغل همسرم شهر دیگه . و من و دخترکم تنها با هم زندگی می‌کنیم. همینجوری گفتم بیام اینجا یه وبلاگ درست کنم و بنویسم و بنویسم و بنویسم .... البته اول میخواستم اینستا یه اکانت دیگه باز کنم ولی گفتم ممکنه محیط ایمن نباشه و آشنایی منو پیدا کنه . چون عاشق تنهاییم گفتم اینجا بنویسم . حاضرا دستا بالا و اعلام حضور کنن تا با هم بیشتر آشنا بشیم !! اگرم کسی نیست که برای دل خودم و یادگاری برای دخترم می نویسم 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)


29 شهریور 01 16:55
چجور فکر میکنید تنهایید؟؟؟خدا از رگ گردن هم به شما نزدیک تره پس حتی توی بدترین شرایط هم فکر تنهایی نکنید😇