دخترک زیبای مندخترک زیبای من، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

زن تنها و دخترک زیبا

خدا نور هست....

1402/6/19 21:35
نویسنده : زن تنها
93 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه ۸ مهر میریم دبی. برادرم هم بعد از ۹ سال از آمریکا میاد که ببینمش. ۱۰ مهر مامانم وقت مصاحبه داره. همسر هم نمیاد که البته چه بهتر ! میدونم چرا نمیاد . چون برادرم میاد و نمیتونه حرکاتی که باعث ناراحتی من میشه رو جلو اون انجام بده . منم اصلا یک کلام بهش نگفتم میایی یا نه

خیلی حرفا دارم بگم که شاید تو یه پست خصوصی برای خودم نوشتم . یک کلام میگم این روزا برام روزای خوبی نیست ...اصلا خوب نیست. امیدوارم هر چه زودتر تموم بشن 

میگن خدا نوره....

قلبت که بشکنه راه واسه نفوذ نور بیشتر میشه و خدا محکمتر بغلت میکنه.....💔💔

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

سایهسایه
20 شهریور 02 1:01
انشالله هرچه بخواهید بهش برسید خدا همواره باشماست اگر بخاطر نومیدی نتونستید اینو حس کنید .. برای شفای روح شکسته به شهدا و ائمه متوسل بشید .. راه برای رسیدن به خدا کارساز تر از این تو دنیا نیست...
زن تنها
پاسخ
سپاس از حضور گرمتون در وبلاگ من 🙏
mahsamahsa
21 شهریور 02 0:08
انشالله نور شادی در دلتون بتابه
زن تنها
پاسخ
سپاس از حضورتون در وبلاگ من 🙏