دخترک زیبای مندخترک زیبای من، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

زن تنها و دخترک زیبا

کوچ کردم

1402/8/22 18:25
نویسنده : زن تنها
299 بازدید
اشتراک گذاری

به علت عقاید متحجرانه ، بی ادبانه ، و جسورانه یه عده بچه سال که قصد دخالت در مطالب وبلاگ من رو داشتن از این به بعد در  وبلاگ قبلیم ، می نویسم . 

وبلاگ قبلی من حدود ۶ سال پیش ، درست شده که رمزش یادم رفته بود و دیگه داخلش ننوشتم. این مدت درگیرش بودم تا رمزش رو پیدا کردم و دیگه اونجا آپ میشه. دامنه وبلاگ،  نی نی وبلاگ نیست و خدا رو شکر از ایران اداره نمیشه ! 

مثلا من نوشتم که رفتم خرید هالووین برای دخترم. طرف اومده کامنت گذاشته که مگه شما ها و هم عقیده هاتون نمیگید تو ایران تفریح نداریم ؟ پس هالووین چیه! 

اول اینکه مگه عقیده من چیه؟ 😐

دوم اینکه مگه من اینجا حزب راه انداختم که هم عقیده داشته باشم؟ 🤔 

سوم اینکه :کلاه هالوین برای دخترم خریدم ۲۵۰

هزینه جشن که پرداخت کردم ۳۵۰ 

۸۰ هزارتومن هزینه گریم دادم !  من میتونم این هزینه ها رو پرداخت کنم آیا دیگران هم میتونن؟ خیلی ها تو هزینه زندگیشون موندن.

ولی شاید اینا چون بچه مدرسه ای هستن و بابا جونشون هزینه هاشون رو میده ،متوجه نباشن چه جوری هزینه هاشون با سختی و زحمت تامین میشه ! 

یا یکی دیگشون،  وسط تفریح من تو دبی ، کامنت گذاشته می بینم که جوابی برای پست هات نداری ! توقع داشت وایسم باهاش جر و بحث کنم یکی اون بگه ، دوتا من بگم ! منم محل نمیذاشتم طرف میومد میگفت جواب قانع کننده نداشته ! 

  من اصلا در خودم نمیدیدم که بخوام این چند تا بچه رو دنبالشون کنم یا حتی یه پستی از وبلاگشون رو بخونم  جالبه خیلی هم تو مطالب وبلاگ من  ادعا داشتن  ولی من اصلا نمیدونم وبلاگشون راجع به چی بود در صورتی که اونا همش سرشون تو وبلاگ من بود!  و به همین خاطر که میدونستم میان اینجا سرک بکشن از سر فضولی ببینن چی شده و من چکار کردم لازم دونستم این پست رو بنویسم🤭

ما رفتیم .🙂 ولی اینجا رو میذارم که خاطرات برام همیشه باشن  اگر کسی افتخار دونست و خواست اونجا هم منو دنبال کنه کامنت خصوصی بذاره تا بعداز بررسی وبلاگش ، آدرس اونجا رو بهش بدم . 🙂

آدرس این وبلاگ‌ رو توی اون وبلاگ تگ میکنم.

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)