دخترک زیبای مندخترک زیبای من، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

زن تنها و دخترک زیبا

ذوق دارم ولی میترسم

1402/6/21 0:11
نویسنده : زن تنها
136 بازدید
اشتراک گذاری

خب طی صحبت ها و برنامه ریزی هایی که با داداشم کردیم قرار شد ما شنبه ۳۰ سپتامبر که مصادف با ۸ مهر هست بریم دبی ...برادرم یک روز قبل تر میاد و تا چهارشنبه 4 اکتبر که میشه ۱۲ مهر دبی باشیم ...

هتلی که رزرو شد هتل هیلتون هست که برادرم رزرو کرد که منطقه جمیرا دبی هست.پارسال هم که رفتیم دبی رفتیم جمیرا ...حتی بیرون هتل هیلتون هم عکس گرفتیم ولی خوب داخلش نمیشد رفت چون برای ما گرون میشد . امسال همونجا رو برادرم به خاطر روحیه من رزرو کرده و پولش رو پرداخت کرد

به همسرخان نگفتم قرار بریم اون هتل و بهش چیزی هم نمیگم اگر فهمید هم میگم که من نمیدونستم داداشم اونجا رو رزرو کرده و وقتی رفتم فهمیدم. واقعا نیاز دارم یه مدت ازش دور باشم....نمیدونم با چه زبونی بهش بگم که متوجه بشه....خدا کنه فقط زهرمارم نکنه 🤕

اینم عکس پارسال مامانم جلو هتل هیلتون با دست شکسته 😜 که سانسورش کردم

تنها عکسی که از هتل هیلتون تو گالری گوشیم بود همینه 😁

پ.ن : همسر در جریان مسافرت من به دبی هست ولی دوست ندارم در جریان جزئیاتش باشه که قراره کجا بریم و چکار کنیم. من بعد از ۹ سال میخوام چهار روز برادرم رو ببینم دلم نمیخواد هی منو سیم جیم ( سین جین)  ( سین جیم ) !!!  کنه 😏

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

چاپ سپهر
21 شهریور 02 9:07
به نام هستی بخش... چاپ و تکثیر جزوات با مناسبترین قیمت (ویژه عموم افراد  اعم از دانشجویان ، دانش آموزان ، شرکت ها و سازمان ها ، مدارس ،معلمان و مدیران و...) سیاه سفید :  A4 یکرو 750             A5 یکرو  500 A4 دورو 850              A5 دورو  700 رنگی :  A4 یکرو 1800                A5 یکرو 1200 A4 دورو 2800                 A5 دورو 1800   شماره تماس ثابت :  03142633328 شماره تلفن همراه - ایتا - تلگرام - روبیکا : شاد : 09020374493 امکان انجام امور به صورت غیر حضوری مجموعه ای معتبر و قدرتمند " چاپ سپهر " دارای دستگاه های به روز و باکیفیت  (به لینک مراجعه شود) پاسخگویی به سوالات در تلگرام و ایتا و...  09020374493