دخترک زیبای مندخترک زیبای من، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

زن تنها و دخترک زیبا

عید ۱۴۰۲

1402/1/6 0:17
نویسنده : زن تنها
113 بازدید
اشتراک گذاری

تعطیلات خود را چگونه گذراندید؟

یکشنبه پیش رفتیم سمت جنوب 

دو روز که درگیر حنابندان و عروسی بودیم . به معنای واقعی کلمه افتضاح بود. 

هوا سرد ...مجلس بد 😖 منم دنبال دخترکم که همش بدو بدو میکرد و نگرانش بودم از جلو چشمم دور بشه. 

اینجا ساعت یک و نیم نیمه شب بود ولی تا ساعت ۴ صبح مراسم طول کشید  منم از ساعت ۱۲ تو ماشین نشسته بودم و دخترم تو بغلم خواب بود و از سوزش کمر درد و پا درد برام توان نمونده بود و خودم رو لعنت و نفرین میکردم که چرا به حرف همسرخان گوش دادم و پاشدم اومدم عروسی و  دنبال دکمه غلط کردم میگشتم

 روز سوم رفتیم با دوستای همسرخان سمت دریا و قایق سواری. خوب بود خوش گذشت 

ودیروز ام خونه یکی دیگه از دوستاش بودیم که اونم خوب بود. و امروزم برگشتیم. 

اینجا هم محلی بود که ساکن بودیم در واقع خانه مادری همسرخان 

فردا میخوام سفره هفت سین بذارم و اگر شد عکسش میذارم اینجا

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

آویناآوینا
6 فروردین 02 16:27
خوش بگذره بهتون
زن تنها
پاسخ
🙏🙏🙏