دخترک زیبای مندخترک زیبای من، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

زن تنها و دخترک زیبا

دلواپسی

1401/7/4 5:24
نویسنده : زن تنها
219 بازدید
اشتراک گذاری

خواب های آشفته....

تنهایی.....

قطعی اینترنت....

داشتن مسافر راه دور اونم تنها .....

خییییلی دلواپسم 

همیشه وطنم رو دوست داشتم .‌‌‌...بدم میومد کسی از وطنم بد بگه ولی اونقدر بدی ...دو رنگی .....تظاهر ...دیدم که دلم خواست تنها باشم و الان اگر شرایط مهاجرتم جور بشه که فکر نکنم حالاها باشه ، میرم و پشت سرم رو نگاه نمی‌کنم. من وطن رو میخواستم با آرامش . بدون داشتن آرامش نمیخوامش دلم نمیخواد سرنوشت تک دخترم تو این وطن خراب بشه😭

نیم ساعت پیش با یه خواب آشفته از خواب پریدم . خدایا خودت کمک کن . من به هیچ چیز و هیچ کس جز خودت اعتقاد ندارم 😔

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

mahsamahsa
4 مهر 01 9:54
سلام عزیزم 
انشالله که اوضاع و احوال همه رو به راه میشه و آرامش نعمت همیشگی مردم ایران میشه نگرانی و آشفتگی دغدغه ی هر روزه ی مردم این سرزمین شده خدا خودش بچه هامون رو حفظ کنه 💜
زن تنها
پاسخ
❤️انشالله