دخترک زیبای مندخترک زیبای من، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

زن تنها و دخترک زیبا

چی بگم والا؟؟؟؟

1401/7/3 10:38
نویسنده : زن تنها
166 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب رفتم این ست رو برای دخترم خریدم خود بیلر سوت رو خریدم ۷۸۰ با تخفیف داد ۷۷۰!!!!! 

۱۵۰ تومنم اون لباس زیرش رو خریدم خیلی ساده هست.

چرا من باید حدود یک ملیون خرج کنم برای دو تکه لباس چینی؟؟؟؟؟ چرا واقعا باید اوضاع ما تو این مملکت اینجوری باشه؟ من کلا علاقه به خرید لباس برای دخترم خیلی دارم. هر لباسی که میخرم باید کفش و گلسر ست لباس رو هم بخرم. اینه که تو کمد لباس دخترم انواع لباسا و گلسر ها هست . و واقعا خیلی هزینه بر برام هست اگر هزینه نکنم با دلم چکار کنم؟ اگر هزینه کنم با کیف پولم چکار کنم؟؟؟؟ 

چرا باید اوضاع مملکت ما اینقدر خراب باشه؟ 

نی نی وبلاگ لطفا پیام اخطار نده که اعصابم خیلی داغونه !!😖

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

اسرا
3 مهر 01 15:08
من همونیم که قبلا کامتت میداوم😂 نودل بیچاره چه گناهیییی کرده شده ۱۲ تومننن😐 بالاخره یه بلایی سر این گرونیا میاد
زن تنها
پاسخ
❤️
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
4 مهر 01 2:26
چی بگم والله 
مبارکتون باشه
زن تنها
پاسخ
❤️
مامانیمامانی
6 مهر 01 9:54
😔
زن تنها
پاسخ
😔