دخترک زیبای مندخترک زیبای من، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

زن تنها و دخترک زیبا

تولد داریم

1401/8/14 16:07
نویسنده : زن تنها
425 بازدید
اشتراک گذاری

روز دوشنبه تولد دخترم هست ولی،تولد رو فردا میگیرم . قبلا هم گفتم هرسال لباس ست تهیه میکنم و میریم باغ عکس میگیریم. برای روز تولدش هر سال یه برنامه کوچیک داشتم. امسال تو مهد براش تولد گرفتم. تم امسالش تک شاخ هست. توی مهد گفتن در نهایت سادگی تولد برگزار میشه 

کیکش رو از قنادی تمشک سفارش دادم .این عکس کیکش رو مانیتور هست

بعدش رفتم سرزمین عجایب برای خریدن تم تولدش . یعنی من عاشق،اونجام و از وقتی دخترم دو ماهش بود تم های تولدش رو از اینجا میخریدم 

بعدش رفتم فروشگاه لگو که خودم خیلی اسباب بازیهاش رو قبول دارم و از طرف خودم و بابا اسباب بازی خریدم. مامانم بهم برای تولد دخترکم کارت هدیه داده که شاید بعدا با خودش رفتیم و هر چیزی دوست داشت خریدیم

اینقدر دکور هاشون قشنگه😜

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

mahsamahsa
14 آبان 01 17:46
تولدش مبارک🎂 چه جای محشری🤩
آویناآوینا
15 آبان 01 6:06
تولدش مبارک چرا عکس خودش رو نداشتید؟