دخترک زیبای مندخترک زیبای من، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

زن تنها و دخترک زیبا

بغض بی پایان

1401/8/9 22:14
نویسنده : زن تنها
318 بازدید
اشتراک گذاری

توی این مدت جوون های زیادی پر پر شدن...خیلی مادرها داغدار فرزندانشون شدن....و خیلی فرزندها داغدار پدرو  مادرانشان..از بین این همه اتفاق تلخ‌‌ به نظرم این تصویر از همه تلختره

تلخ تر از مرگ مهسا....تلخ تر مرگ‌ نیکا...تلخ تر از مرگ مهرشاد....

و اون مشت های گره کرده با خاک .....

برای این تصویر گریه کردم و میکنم  و خواهم کرد. چون عمق درد وارده به این طفل معصوم رو درک میکنم....

خدایا این. روزا کمک مون کن بدجور محتاجتیم

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

٪
10 آبان 01 15:29
قضیه ش چیه؟
زن تنها
پاسخ
سرچ کن تو گوگل فرشته  احمدی 
전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
11 آبان 01 12:44
اوووه دلم گرفت 
اشکم در اوردی😢😣😭💔
سرچ کردم وای دلم بدتر گرفت
زن تنها
پاسخ
😔

29 آبان 01 14:12
اگه ضد این حکومت بچه کشید؛
تبریک میگم،شما یه انسانید،یه انسان با شرف🙂
غم هاتونو تبدیل کنید ب خشم..ما این حکومتو زمین میزنیم.ازادی نزدیکه!
ما حق باوانو میگیریم..ما حق این دختربچه مظلومو میگیریم
زن تنها
پاسخ
😔😔😔😔😔