دخترک زیبای مندخترک زیبای من، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

زن تنها و دخترک زیبا

یک روز دیگر سپری شد

1401/7/13 22:05
نویسنده : زن تنها
204 بازدید
اشتراک گذاری

امروز با دخترکم رفتیم خوشگذرونی 

دیروز وضعیت گوارشی دخترکم خوب نبود. امروز خدا رو شکر خوب شد و بعداز ظهر به هوای تعمیرگوشی من و شهربازی از خونه زدیم بیرون. دیدم خیابونا چقدر خلوته ‌..مغازه ها بسته ...نگاه به تقویم کردم دیدم امروز شهادت بوده که همه تعطیل کردن😐 رفتیم شهربازی دیدم خدا رو شکر باز هست و دخترم حسابی بازی کرد 

بعدش رفتیم شام خوردیم تو همون شهربازی که یادم باشه دیگه هیچ وقت ازش ساندویچ نخرم چون داخلش مو بود🤢 کلا من اصلا از بیرون غذا نمیخرم و همیشه خودم درست میکنم جز روزایی که میریم شهربازی .

و قسمت جذاب دیگه اینکه بعدش رفتیم پاساژ گردی و از اونجایی که من یه بیماری لاعلاج دارم که اونم لباس خریدن برای دخترم هست این لباس رو با نظر خودش خریدم حدود چهارصد تومن!🙈🙈😁😁

یه روز دیگه از تنهایی ما اینجوری سپری شد. فردا رو چکار کنم؟🤔

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

سایهسایه
13 مهر 01 22:11
برید گردش کتاب بخونید و یه چیزی بدوزید با آهنگ قر بدید نقاشی خلاصه هرچی عشقتون میکشه😍
زن تنها
پاسخ
ممنون عزیزم فردا رو اختصاص میدیم به نقاشی 🤩