دخترک زیبای مندخترک زیبای من، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

زن تنها و دخترک زیبا

بفرمایید نون و رب !

1402/5/2 22:14
نویسنده : زن تنها
203 بازدید
اشتراک گذاری

امشب تولد دوست دخترکم بود و من دخترم رو بردم تولد .‌شام تولد رو دوست نداشت و اصلا شام نخورد . اومدیم خونه و گفت پیتزا میخوام و برام درست کن . منم نون پیتزا نداشتم و زنگ زدم به همسر خان و از رستوران صوفی براش پیتزا سفارش دادیم . 

و اما محتویات داخلش : هیچی! 

نون ، رب ، یه کم سبزی خشک و ادویه و پنیر پیتزا!!!!! 

و روش چند تا گوجه گیلاسی چیده شده بود ! 

چقدر بد شدیم ! واقعا نباید دق کرد؟؟؟؟

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

سایهسایه
3 مرداد 02 12:17
من یک مدت با هر چیزی یک پیتزا ابداع کردم .. از ایتالیا  برام اقامت افتخاری فرستادن نرفتم😄😄😌😌🌸
من با نون عادی و یکم گوشت ریش شده و پنیر پیتزا و خیارشور و گوجه و سیب زمینی اب پز یک پیتزا 
درست کردم 
یک بار با نون باگت قسنگ بازش کردم صافش کردم فقط با گوجه و سیب زمینی و پنیر پیتزا درست کردم (یکبار هم با گوشت)
حتی یک بار کنسرو لوبیا ریختم با پنیر پیتزا 
روی نون تست درست کردم 
روی بشقاب درست کردم 
یک بار برای صبحانه یک عالمه سیب زمینی تو مدل های مختلف با گوجه ریختم و پنیر پیتزا 
یک بار هم با چیپس و..(دستور تهیه اش خواستید بگید بهم تا کامل بگم) توی ظرف پیرکس بشقاب داغ درست کردم فوق العاده شد.
پیتزا ی ماهی و.. درست کردم.
زن تنها
پاسخ
منم خیلی درست کردم و همه امکاناتی دارم تو خونه. کلا غذا از بیرون نمیگیریم مگر در شرایط اضطراری مثه این سری که نون و رب برامون فرستادن 😖
سایهسایه
3 مرداد 02 12:20
نون پیتزا خوب نمیشه روش پیتزا ..
برید خمیر از نون باگتی ها بگیرید روی سینی چرب پهن کنید بزار توی فر یکم که خودشو گرفت مواد پیتزا بچینید و بزارید توی فر عالی میشه 
پ.ن ما برای پخت این مدلی گاز فر دار داریم شرایط شما رو نمی دونم. اگه تستر یا ماکروویو دارید چطور میشه ولی پیتزا های قبلی که روی نون عادی و حتی نون نیمه اماده بود اونا همه توی ماکرو فر بود.
زن تنها
پاسخ
🙏🙏🙏
سایهسایه
3 مرداد 02 12:22
هر غذایی بگید یک بار درست کردم(اب گوشت ، چلو گوشت ، کباب وجوجه کباب و... نه ها!)
ته چین 
فسنجون
کتلت که فردا می پزم
خورشت مرغ با برنج زعفرانی 
قیمه 
خوراک بادمجون 
اسنک و....
پ.ن
دسر و ژله که یک عکس دارم تو وبم اونجا بیش از ۱۲ مدل ژله  و پاستیل درست کردم 
یبار کیک با بخار اب پختم گربه زیر پام اومد تو حیاط از دستم برعکس شد😢💔💔🙄🤕🤕
زن تنها
پاسخ
👏