دخترک زیبای مندخترک زیبای من، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

زن تنها و دخترک زیبا

یک روزی باران می‌بارد

1402/5/1 21:21
نویسنده : زن تنها
384 بازدید
اشتراک گذاری

دیگه نه تحمل این روزای سخت رو دارم

نه شوق اومدن روزای خوب...

فقط دلم میخواد بگذره هرچه سریعتر ....

اینجایی که الان هستیم نه رویای دیروزه نه آرزوی فردا

این قسمت از زندگی، بدترین حال حاضره

کاش زودتر بگذره ...فقط بگذره....

این نیز بگذرد

واقعا میشه یک روزی باران بیاد و غم همه مردم رو بشوره؟ میشه این روزا برامون بگذره؟ 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)


2 مرداد 02 1:12
ما آدم ها فکر میکنیم ما فقط تو دنیا دردمون از همه بدتره و کسی مثل ما نیست و اینجور فکر ها، ولی همه انسانها زندگیشون بی نقص نیست،همه تو زندگی لحظه های تلخ و شیرین دارن،برای زندگی خوب باید بجنگی و تلاش کنی،فرقی نداره چند سالته ۸ سال ۱۰یا ۱۶ سال،همه احساس دارن و میتونن افسرده بشن،من خودم یه مدت خیلی افسرده بودم و اصلا یه وضعی داشتم که میخواستم خودکشی کنم،ولی الان حالم خوبه،خودم حال خودمو خوب کردم و الان سعی میکنم با کوچکترین چیز ها شاد باشم و به غم ها اهمیت ندم،خداوند قسم خورده که بعد از هر سختی آسانی قرار میده، و امیدوارم شما دیگه روزهای غمگینی توی زندگیتون نداشته باشین🤍😸
زن تنها
پاسخ
عزیزدلم منظور من از این پست شرایط اقتصادی و  حال و روز مردم هست 
کارنکارن
2 مرداد 02 18:05
من دقیقا منظور پستتون رو فهمیدم
ولی پست خوش امدگویی تون رو تازه دیدم 
امیدوارم مادرتون و برادرتون برگردن پیشتون همچنین شوهرتون
زن تنها
پاسخ
🙏