دخترک زیبای مندخترک زیبای من، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

زن تنها و دخترک زیبا

۲۶ اسفند سال ۹۶

1401/12/26 16:36
نویسنده : زن تنها
140 بازدید
اشتراک گذاری

۵ سال پیش در همچین روزی....یعنی ۲۶ اسفند ۹۶...یهویی رفتم تست بارداری دادم . 

قبلش حس میکردم یه جوریم ولی نمیدونستم چه جوریم ! یهویی به دلم افتاد برم تست بارداری بدم. ساعت ۲ رفتم تست دادم و ساعت ۶ رفتم نتیجه اش رو گرفتم گفتن مبارکه مثبته !!

 منم مات و مبهوت.....اینقدر حالم بد بود🤣 باورم نمیشد گفتم نتیجه آزمایش ایراد داره 😂 رفتم یه ازمایشگاه دیگه اونجا هم یه تست دادم و مثبت شد...نگم که میخواستم سقط کنم و بچه نمیخواستم !🙈🙈

و حالا فرزند خداخواسته من شده تمام زندگی و فکر من ! 

پ.ن : کدوم دختری دیدید عاشق تانک باشه؟🤔😐

اینم خرید امروز دخترک!  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

یه مامان شادیه مامان شاد
26 اسفند 01 20:13
خب
زن تنها
پاسخ
خب 🤔
آویناآوینا
26 اسفند 01 20:32
انشالله دومی خاله...😘
زن تنها
پاسخ
🤐🤐🤐