دخترک زیبای مندخترک زیبای من، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

زن تنها و دخترک زیبا

خریدهای سفره هفت سین

1401/12/19 16:39
نویسنده : زن تنها
147 بازدید
اشتراک گذاری

امروز رفتم اینا رو برای سفره هفت سین خریدم. همیشه حال و هوای قبل از عید رو خیلی دوست دارم . دوست دارم همش برم خرید 😁. هفت سین امسال من قراره طلایی باشه. تقریبا یه ماه پیش یه سری بستنی خوری طلایی مطابق با سرویس پذیراییم خریدم . قراره از اونا برای سفره هفت سین استفاده بشه. فقط دنبال آینه قشنگ و احتمالا ساعت هستم 

پ.ن : البته اگر مثه پارسال نشه که همسر خان منو به زور برد خونه مامانش. اونا هم عزادار یکی از اقوامشان بودن ....سفره هفت سین نذاشته بودن..‌موقع سال تحویل که خودش داشت ماشین تمییز میکرد‌‌‌...یکی داشت تو آشپزخونه ظرف می‌شست...یکی خوابیده بود..یکی سرش تو گوشی بود و......خونه کاملا بهم ریخته

و منم تو حسرت اون لحظه که دلم میخواست پیش خانواده خودم باشم! 😖

پ. ن ۱: دارم سعی میکنم خودم رو سر پا نگه دارم و تظاهر کنم 🙂

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

سایهسایه
19 اسفند 01 18:37
من هرسال گل سبزه نارنج میگیریم پارسال برای گرما زیاد خشک شد امسال سرما زد😐
زن تنها
پاسخ
من پارسال خودم سبز کردم زیاد جالب نشد. امسال دیگه آماده خریدم 🙂
سایهسایه
19 اسفند 01 19:07
من یه سال برای شب یلدا کلییییی  تدارک دیدم از میوه آرایی تا آهنگ و...بریم خونه بابابزرگم از طرف پدرم
عمه پدرم فوت کرد 😐
آهنگ میزاشتم چش غره
شیرینی هیچ
آجیل هیچ
شبکه دو فقط روشن بود😴
زن تنها
پاسخ
چقدر ضد حال هست واقعا!،😖
آویناآوینا
20 اسفند 01 4:56
خاله شما تنها زندگی می کنید؟
زن تنها
پاسخ
نه عزیزم . با مادر و دخترم . و شوهرم وقتی از سرکار میاد 
وقتایی که مامانم ایران نباشه و شوهرم سرکار باشه  تنها میشم