دخترک زیبای مندخترک زیبای من، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

زن تنها و دخترک زیبا

شماره ۲

1401/12/15 16:31
نویسنده : زن تنها
192 بازدید
اشتراک گذاری

اینم یه تیپ دیگه دخترکم برای عید هست که تکمیل و ست شد با همدیگه

لباسش سوغات آمریکا هست و کفش و کیف و جوراب رو خودم خریدم . گلسرش هم که تو چند پست قبل عکسش گذاشتم و توضیح دادم 

اینم که لباسش رو خودم خریدم و گلسرش هم تو چند پست قبل عکسش گذاشتم 

اینم عکس نزدیک تر از کیف و کفشش. که قبلا توی یه پیج اینستاگرام دیده بودم ولی از اونجایی که تجربه بدی نسبت به خریدهای اینترنتی دارم ترسیدم سفارش بدم. دیگه یهویی اینو تو یه مغازه دیدم و خریدم😊

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)


15 اسفند 01 16:53
قشنگه به شادی بپوشه🥰💖
راستی بنظرم ست کیف و کفشش با لباس زرشکی خوشگل نمیشه البته ببخشید نظرم رو گفتم چون خودتون تو پست های قبل گفته بودید که خیلی به ست بودن دخترتون اهمیت میدید⁦☺️⁩
زن تنها
پاسخ
ممنون عزیزم که همراه من هستید 😍. والا من دو دست کفش اسپورت برای دخترم خریدم و مزد خیاط باید بدم برای لباس ست مون و ...همینجوری در حال ست کردن لباساش و لباسای خودم هستم.که خیلی هزینه بر بود برام.
اتفاقا دنبال کفش زرشکی بودم که پیدا نکردم و اینو خریدم ..بعد که خریدم تو یه فروشگاه دیگه کفش زرشکی دیدم که قیمتش بالا بود و دیگه شیطون نتونست گولم بزنه و نخریدم 😜 
سایهسایه
15 اسفند 01 23:06
خیلی قرمزه شیکه خیلییی😍انشالله همش تو جشن و شادی قسمت بشه بپوشه
زن تنها
پاسخ
🙏 ممنون عزیزم
سایهسایه
15 اسفند 01 23:07
اگه کفش زرشکی باشه قشنگ نمیشه .. به نظرم با این لباس کرم و سفید یا صورتی قشنگه🙂😍
زن تنها
پاسخ
🙏🙏
سایهسایه
15 اسفند 01 23:07
راستی کفشای چرمش کجاست😂😂😅
زن تنها
پاسخ
کفش چرم تا حالا براش نخریدم 🤔
سایهسایه
15 اسفند 01 23:35
https:zanetanha.niniweblog.compost62%DA%86%D9%82%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D9%88%D8%A8%D9%87-%DA%A9%D9%87-%D9%87%D8%B3%D8%AA%DB%8C-%DA%A9%D9%86%D8%A7%D8%B1%D9%85.html
این صورتیا که خیلی خوشم اومد ازشون😅
زن تنها
پاسخ
اون صورتی ها کفشای خودم هست 🤭
سایهسایه
16 اسفند 01 22:17
😶😐💔💔😂😂ای خدا
منم با این چشمام😅😅💔
زن تنها
پاسخ
🤭🤭