دخترک زیبای مندخترک زیبای من، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

زن تنها و دخترک زیبا

تنهایی

1401/10/15 15:30
نویسنده : زن تنها
212 بازدید
اشتراک گذاری

پنجشنبه هفته دیگه مامانم میاد . قرار بود  ۲۶ بهمن بیاد ولی تقریبا یک‌ ماه زودتر اومد .  تو این سه ماه و ده روزی که نبود من خیلی تنهایی کشیدم....یه جورایی روحیاتم خیلی عوض شده....مامانم رو خیلی دوست دارم ولی از اومدنش زیاد خوشحال نیستم...چون سری بعدی که میره باید الزاما ۶ ماه آمریکا باشه‌  . به دلیل خیلی مسائل هم نمیتونه نره. من تازه به این همه تنهایی خودمو وفق دادم....برام سخته بازم بخوام خودمو وفق بدم.😔

اگر تصمیم به ازدواج دارید خیلی به انتخاب طرف مقابلتون دقت کنید.  من هر چی می کشم از ازدواجم هست.... همسر من از اون تیپ شخصیت هایی هست که زن کنارش افسرده میشه . با وجود یه زندگی مرفه، دلم خوش نیست .

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

سایهسایه
15 دی 01 18:12
😓
زن تنها
پاسخ
🙏