دخترک زیبای مندخترک زیبای من، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

زن تنها و دخترک زیبا

بعد از سه هفته اومدم

1401/9/10 10:52
نویسنده : زن تنها
146 بازدید
اشتراک گذاری

گفتم بعد از تقریبا سه هفته بیام و یه کم بنویسم... اول اینکه روزم رو با اسپرسو شروع میکنم تا انرژی داشته باشم 

خب بعد از دوپینگ کردن یه چندتا عکس،تولد دخترم از سه هفته پیش رو بذارم😜 

این کیکش بود که از شیرینی تمشک سفارش دادم. میگفتن خیلی طعمش خوب بوده ..من که گیرم نیومد ازش بخورم. تقریبا سه کیلو بود   

تم تولد ام که تک شاخ بود..

همینجوری یه کم وسایل دکوری گرفتم و دادم مهد براش دکور جزئی زدن .‌چون نیمه آبان بود و هم زمان جشن پاییز هم داشتن و برای بچه ها دکور پاییز زده بودن کلا دکور تولد دخترم اینجوری شد .‌

کادوهاش هم : 

و یک موتور شارژی 

.کلا معلوم شد دختر من اهل ماشین و موتور و سگ هست اصلا علاقه ای به اسباب بازی های دخترانه نداره .تولد پارسالش هم تم سگ های نگهبان بود و اینها هم کادوهای تولد پارسال اون فیگورهای کوچولو رو هم به مرور خریده که یادم نیست سری چندم هستن 😐

احتمالا این پست امروز به روز رسانی بشه اگر اتفاقی نیفته و حالم گرفته نباشه میخواییم با دخترک بریم عکاسی پاییزی 🤭

پ.ن : عکسای پاییزی تو پست جداگانه آپ شد

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

سایهسایه
10 آذر 01 14:44
ایولا مامان پایه و دختر باحالش👏👏👍🏻
آویناآوینا
10 آذر 01 22:07
تولدش مبارک