دخترک زیبای مندخترک زیبای من، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه سن داره

زن تنها و دخترک زیبا

مصداق خشونت

1401/8/1 20:03
نویسنده : زن تنها
173 بازدید
اشتراک گذاری

یادمه اون موقعی که شغل مزخرف وکالت داشتم یه پرونده ای داشتم که خانمه شوهرش فوت شده بود . وقتی شوهرش فوت شده بود دخترش دوسالش بود 

۶ سال بعد با یه آقایی که اصفهان زندگی می‌کرد و زنش رو طلاق داده بود و دوتا دختر داشت ازدواج میکنه. با امید و آرزو که هم برای اون دوتا دختر مادری کنه و اون آقا هم برای دختر خودش پدری کنه.  

بعد از حدود یک سال از بددلی ‌و شکاک بودن و دست بزن داشتن آقا به ستوه میاد تا سر اینکه  چرا برای دختر خودت فلان مدل کفش خریدی و برای دخترای من فلان مدل خریدی دعواشون میشه و آقا میزنه تو گوش خانمه که شنوایی خانم تا حدودی از بین میره و سرش میخوره به دیوار و بیهوش میشه

پزشک قانونی هم ضربه به این خانم رو تایید کرده بود . خانم زندگی مشترک رو ترک میکنه و با دختر خودش برمیگرده شهر محل زندگیش . خلاصه کنم پرونده به دادگاه کشیده شد تحت عنوان الزام به تمکین.... تو جلسه دادگاه با وجودی که قاضی پرونده رو خوند..تمام مدارک و اظهارات شهود رو بررسی کرد رو به من گفت حالا موکلت یه کتکی خورده ..و بدنش یه کم کبود شده دلیل نداره زندگی مشترکش رو ترک کنه !!!!! من رو به قاضی کردم و گفتم انگار این رفتارا خیلی برای شما عادی هست😏😏 قاضي چشم غره ای به من رفت و ختم جلسه رو اعلام کرد و رای به ضرر من داد😐

میخواستم بگم این نمونه سیستم قضایی کشور ما هست ‌و با همچین آدمایی شدیم ۸۰ ملیون!

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

آویناآوینا
2 آبان 01 15:41
چقدر ظالمانه😱