دخترک زیبای مندخترک زیبای من، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه سن داره

زن تنها و دخترک زیبا

با خدا باش و پادشاهی کن

1401/7/29 21:28
نویسنده : زن تنها
348 بازدید
اشتراک گذاری

قضیه از این قراره که داداشم برای مامانم چندتا تیشرت خریده. مامانم اهل پوشیدن لباسای باز نیست . اینکه داداشم چندتا تیشرت که بیشتر شبیه به تونیک هستن برای مامانم خریده دیروز مامانم با یکی از دوستاش قرار داشته و میخواستن برن مرکز خرید دیور ...البته فقط برای تماشا چون اونجا خیلی گرون هست. یکی از این تیشرت ها رو میپوشه. گفتش وقتی وارد مرکز خرید شدم همه بهم دست تکون میدادن...لبخند میزدن ...مامانم هم متوجه نبوده علتش چیه..تا اینکه یه پیرزنه برای مامانم دست میزنه و انگشتش رو به علامت تایید نشون میده.  مامانم متوجه میشه تمام این نگاه ها برای نوشته پشت تیشرت مامانم بوده 

یعنی آسوده باش و بدان که خدا هست 🥲🥲🥲 چقدر ما به این جمله تو زندگی اعتقاد داریم؟؟؟؟ خودم راستش رو میگم شاید ۵۰درصد .بس که تو این جامعه شاهد دروغ، اختلاس، ریا ، فریبکاری و ....بودم 😥😥 میخوام روی خودم کار کنم و آینده خودمو دخترم رو بسپارم به خودش. ❤️

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)