دخترک زیبای مندخترک زیبای من، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

زن تنها و دخترک زیبا

هورا

1401/7/26 20:28
نویسنده : زن تنها
190 بازدید
اشتراک گذاری

هورررررا . از آخرین پستی که گذاشتم دیگه نمیتونستم وارد نی نی وبلاگ بشم. شما هم همینطور بودید؟؟؟؟🤔

این یه هفته خیلی بهم سخت گذشت دخترکم مریض شد و .....شاید تو یه پست رمز دار برای خودم نوشتم که یادم بمونه ...

با مامانم با برنامه سروش در ارتباط،هستم . هیییی بدک نیست. 

دیشب بعد از مدت ها برام عکس فرستادن حالا یه چندتاشو میذارم اینجا. کلا تو دالاس،فروشگاه ها خیلی بزرگ هست و همه چیز تو اون فروشگاه هست 

چقدر غرفه سبزی خوردنها سرسبز هست 😋 اون وقت من از وقتی،فهمیدم تو شهری که من زندگی میکنم سبزی خوردن ها با آب فاضلاب تغدیه میشن دیگه هیچ گونه سبزی نخریدم🤢

زنه رو ....🤭 خدایا منو ببخش😆 .

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

پیام
6 آبان 01 1:14
یعنی اونجام با آب فاضلاب آبیاری میشه؟
زن تنها
پاسخ
خیر