دخترک زیبای مندخترک زیبای من، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

زن تنها و دخترک زیبا

آتشنشانی!

1401/7/16 15:13
نویسنده : زن تنها
131 بازدید
اشتراک گذاری

من اینو پارسال برای دخترم خریدم حدود ۲۶۰ فکر کنم . حباب ساز آتشنشان هست. تا بهش دادم پنج دقیقه ای خراب شد😐

هر از گاهی میدیدش و میخواست که درستش کنیم ولی شکسته بود و به هیچ عنوان درست نمیشد. 

از اونجایی که دختر من عاشق فایرمن هست به قول خودش( آتشنشان) و وقتی بزرگ شد میخواد آتشنشان بشه انواع ماشین های آتشنشانی رو داره. 

تا دیشب نمیدونم اینو از کجا پیدا کرد بهانه گرفت که درست بشه اونقدر گریه کرد که همسرخان که خسته اومده بود و خوابیده بود  گفت تو رو خدا براش از این پیدا کن من دارم از بهانه هاش دیوانه میشم

امروز صبح هر چی گشتم نمونه اش رو پیدا نکردم تا اینکه تو یه فروشگاه از این نمونه سگ های نگهبان دیدم البته این فروشگاه اسباب بازی های لوکس داره و گرررررون🤯 مثلا اینو به من پیشنهاد. دادن بخرم که حدود ۶ ملیون و دویست بود 

نمونه کوچیکش حدود سه ملیون و هشتصد بود گفتم ارزون تر میخواما فکر کنم ۶ ملیون خیلی گرون باشه ها!!!!😶😶 با کلی گشتن بسیار زیاد اینو پیدا کردم براش ۶۹۰ تومن ! مارشال سگ های نگهبان و موتورش

همه اینا رو گفتم تا برسم به این قسمت از حرفم مامانم و اقوام میگن اینقدر برای دخترکم لباس و اسباب بازی و لوازم نخرم .میگن فردا وارد جامعه میشه و جامعه مثه محیط خونه نیست و تو جامعه سرخورده میشه و از این حرفا.

تا حالا کسی دختر منو با لباس تکراری ندیده . اگر کسی برای دختر من لباس یا اسباب بازی و...بده به چشم من نمیاد و از همه خواهش کردم موقع تولدش یا هر مناسبت دیکه به دختر من چیزی ندن من خودم همه چیز براش میخرم چون اولا دخترم یاد میگیره از کسی هیچ توقعی نداشته باشه  جز من و باباش و داداشم و مامانم.( برای داداشم جز وظایفش هست 😁😁) دوم اینکه بدونه هر چیزی میخواد من و باباش براش فراهم میکنیم و به ما تکیه کنه سومین و مهمترین دلیل برام اینکه که دخترم بدونه همیشه بهترینی وجود داره . دلم نمیخواد با طرز تفکر ما دهه شصتیها بزرگ بشه. اینکه جامعه فلان جور هست...اینکه به بچه عادت ندید همه چیز داشته باشه  و ...نه من این تفکر ها رو ندارم . من دوست دارم دخترم بدونه تو زندگی همیشه بهترین ها وجود داره و باید برای داشتن بهترین ها تلاش کنه دلم نمیخواد طرز تفکرش این باشه که به کم قانع باشه. کسی که به کم قانع باشه تو زندگی موفق نیست. تلاش نمیکنه. وقتی دخترم بزرگ بشه تلاش کردن رو هم یادش میدم. خلاصه دلم میخواد دخترم چشم و دل سیر باشه. 😊

پ.ن: فکر نکنید وضع مالی ما خیلی خوب هستا. در حد خودمون داریم 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)