دخترک زیبای مندخترک زیبای من، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

زن تنها و دخترک زیبا

دنیای کودکانه

1401/7/8 10:41
نویسنده : زن تنها
164 بازدید
اشتراک گذاری

محور فکر دختر من : ماندانا ( یکی از دوستاش که از مهد دخترم رفت) ، خاله آرزو ( اولین مربی مهد دخترم که اونم رفت) آویسا( دوست فعلی دخترم ) ، شهربازی ، اسباب بازی، پلیس‌، فایر (  به قول خودش به معنی آتش) ، فایر تراک ، پایلوت( خلبان) و دکتری که برای چکاپ دخترم رو میبرم

امروز دخترم ازم خواست براش فایر تراک بکشم و هاوس که ازش فایر میاد( خونه ای براش بکشم که آتیش گرفته و ماشین آتشنشانی) خب منم براش اینو کشیدم و خیلی ذوق کرد 

در حین نقاشی کردن براش دلم گرفت که چقدر معصومه. ‌‌چقدر تنهاست و چه دنیای قشنگی داره ...بیشتر تنهایی دخترم دلم رو سوزوند. من به خاطر وضع مملکت و یه سری مشکلات پزشکی دیگه بچه نمیخوام 

اگر من نباشم تکلیف دخترم چی میشه؟ دخترم از نظر مالی خدا رو شکر تامین تامین هست ولی بدون من چکار میکنه؟ 

امروز خیلی ناامیدم و حالم خرابه . چشمام پر از اشک هست که دارم جلو خودمو میگیرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)