دخترک زیبای مندخترک زیبای من، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

زن تنها و دخترک زیبا

صدای ما را از ایران می شنوید

1402/6/29 17:56
نویسنده : زن تنها
110 بازدید
اشتراک گذاری

من قبل از عید این کفش رو برای دخترم خریدم حدود ۴۰۰ خورده....یعنی اون موقع گفتن قیمتش ۸۹۰ تومن هست با پنجاه درصد آف خریدم چهارصد و خورده‌ای 

تو آرشیو اواخر بهمن ماه یا تو اسفند ماه هست که با یه شلوار  و کلاه و تیشرت که مامانم از آمریکا آورده بود برای دخترکم ست کردم که خیلی هم قشنگ شد . برند پاما هست....

امروز از جلو اون فروشگاه رد شدم دیدم نوشته ۶۰ درصد کارها آف خورده . پریدم داخل فروشگاه .....دیدم همون کفشی که من خریدم رو دوباره داره ازش پرسیدم قیمت چند؟ گفت ۸۹۰ تومن! گفتم با ۶۰ درصد آف چند میشه؟ گفت با ۶۰ درصد آف عرض میکنم خدمتتون وگرنه قیمتش یک ملیون و سیصد و بیست و نه هزارتومن هست !!!!!!!!!

ما خودمون هستیم که داریم به خودمون ظلم میکنیم

اینم این کفش پای دخترک من :

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

ܩُـهـنـا♡ܩُـهـنـا♡
5 مهر 02 21:03
واقعا با جمله هایلایتتون موافقم. 
ما گاهی به خودمون هم رحم نمی کنیم😔
الان چند وقته دلار رشد چشمگیری نداشته ولی فروشنده ها روز به روز دارن گرون می کنن ...
 
زن تنها
پاسخ
درسته🥀