دخترک زیبای مندخترک زیبای من، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

زن تنها و دخترک زیبا

ناراحتم

1401/7/2 5:27
نویسنده : زن تنها
122 بازدید
اشتراک گذاری

چیزی به دهم مهر و تنهایی زیاد من نمونده . من میمونم و دخترم و خونه به این بزرگی و تنهایی😢 . تا حالا هیچ وقت تنها نبودم . همیشه و هر جا کنار مامانم بودم و حتی بعد از ازدواج. اگر ترامپ برای انتخابات ۲۰۲۴ بیاد تمام برنامه زندگی من بهم میخوره .هر روز اول صبح که بیدار میشم اول اخبار راجع به ترامپ رو میخونم 😁 خدا رو شکر این روزا به خاطر اسناد فوق محرمانه که برده خونش تو فلوریدا و اینکه دارایی خودش رو بیشتر از چیزی که هست نشون داده تا از بانک ها بیشتر تسهیلات بگیره و حادثه ۶ ژانویه ۲۰۲۰ پرونده داره و رفته وزارت دادگستری آمریکا. میزان محبوبیتش تو آمریکا پایین اومده . البته بایدن هم محبوبیت نداره . ولی همین که برای انتخابات ۲۰۲۲ کرسی های مجلس سنا و نمایندگان پیش بینی شده بیشتر حزب جمهوری خواه هستن و دموکرات ها کرسی هاشون رو از دست میدن برای من نگران کننده هست. ببین چه روزگاری داریم که انتخابات آمریکا باید برای ما نگران کننده بشه !!!! 🙄 راستی معلوماتم در مورد آمریکا خوبه؟؟؟؟ البته بیشترم هستا حوصله تایپ نداشتم 😆

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)


2 مهر 01 14:56
و بله، چیزی هم به مسابقات مدرسه و هفته دفاع مقدس ما مونده تا در دریای کلیپ خفه بشیم😐😑