دخترک زیبای مندخترک زیبای من، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

زن تنها و دخترک زیبا

تغییر و تحولات

1402/5/12 21:53
نویسنده : زن تنها
211 بازدید
اشتراک گذاری

این چند روز سعی کردم روی روحیه ام کار کنم. هر روز ورزش زومبا تو خونه انجام میدم. اینم یه خبر خوشحال کننده و امیدوار کننده برای من ! اینم یه خبر دیگه ! 

البته خیلی برای من دیگه مهم نیست چون یه سری تصمیمات دیگه دارم. 

اینکه رژیم  دکتر کرمانی رو هم شروع کردم تا به سلامتی برسم اینم ناهار امروز .

کباب ماهی قزل

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

سایهسایه
12 مرداد 02 22:05
منم میخوام لاغر کنم یک نرم افزار دارم هرروز به فکرمه یهو زنگ میزنه آب بخور بعد که می&zwnjروم نوشیدن جملات انگیزشی میگه که آب کافی باعث کم کردن وزن و.. میشه 
زن تنها
پاسخ
🤌🤌🤌 عالیه 
کارنکارن
12 مرداد 02 22:09
نوش جان
امیدوارم به زودی خوب بشین 
الان حالتون خوبه 
عه منم باشگاه ورزش زومبا میرم
 
زن تنها
پاسخ
👏👏